Arkadaşlar selamlar.
Getirmek istediğim bir ürün grubu var. Temu, Alibaba vs de pahalı oluyor. 1688.com 'da da bayağı ucuza satılıyor ama 1688 'den buraya getiremiyoruz sanırım. Çin'de depo, bu işi yapacak vs tanıdığı olan var mıdır? Ya da süreçle ilgili bilgi verebilecek olan var mı