Birini sevmemişsem, hoşlanmamışsam, itici gelmişse ve bunun bir sebebi yoksa, belli belirsiz zaman geçtikten sonra mutlaka kendiliğinden en az 1 sebep ortaya çıkıyor. Nedendir bilmem, his ve duygularımda hiç ama hiç yanılmadım.