Meslek ayrımına gerek yok. Nakit alınan paranın vergisini ödeyen bir tane esnaf yoktur. Özellikle pazarcılar , berberler rahat bu konuda. Göstermelik bir miktarı faturalandırır keyfine bakar. Ama dünya genelinde olan bir problem çözümü zor.