PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berberler neden gelir vergisi ödemiyor? Kimsenin kazancında gözümüz yok ama bu adaletsiz bir durum.

En küçük ilçe berberi saç tıraşı için 300-350 TL alıyor. Günde 20 kişiyi tıraş etse, ayda 180-210 bin TL kazanıyor. Üstelik fişte kesmiyor.

Bu ayrıcalığa mutlaka son verilmeli.

Sebebini sorgularken sizi gördüm. Bu arada konu hakkında pek bilgi yok gerçekten.