merhaba,

birkaç gün önce kullanıcı adımı yeni hesaba taşıdık ancak takibi bırakma gibi bir işlemi bile yapamıyordum, bugün de hesabım kapatıldı. selfie video istedi sonrasında da kimlik. sizce akıbet ne olur?