aynen daha iki ay olmadı, oradaydım. pasaportunu alıp uçağa binip gidiyorsun. vize başvurusu falan yok. arba kiralama, otel cart curt internetten halledip gidebilirsin. kimlikle olmuyor, pasaport lazım.