Selamlar, bir blog sitesi yaptım ve içerikler yayınlamaya başladım 1 aylık bir site daha ama google search console baya baya 28 günde iyi izlenim iyi tıklanma
görüyorum bunlar google botları mı? site index alıyor bunu nasıl kontrol edebilirim bot olup olmadığını Google search console ve analytics ekran görüntelerini paylaşıyorum.


Google Analytics



Sizce iyimi bir aylık bir siteye göre? Yoksa Hepsi Botmu?