Konu
Emülatör bypass konusu hakkında
16-05-2025, 07:31:47
#1
Frastly
Emülatörde açılmayan bir uygulama var, bu uygulamayı emülatörde çalışacak şekilde bypass etmek istiyorum ücreti mukabilinde, frida script v.s kullanılabilir veya başka bir yol