Öncelikle abilerim kardeşlerim 3 hafta sonraya bi randevu oluşturduk sanırım çizdiricem gözlerimi. Bugün venividigöz hastanesinde 2 saat röntgenler testler sonucunda gözlerim fazla kuru olduğu için ameliyat hemen olamayacağımı göz kuruluk ilaçları kullanıp 3 hafta sonra tekrar kontrol ettirip uygunsa no touch lazer olabileceğim söylendi fakat bu durum beni biraz endişelendirdi. Normalde kuruluk bu kadar fazla olmasa sadece 35 bin lira ödeyecektim fakat doktor no touch + minicros yapmamız gerekecek gibi birşey söyledi pekte sağlıklı değilmiş fiyatta total 58bin lirayı buluyor bu konu hakkında bir fikir sahibi olan daha önce kuruluk olmasına rağmen gözünü çizdiren rahatsızlık yaşayan deneyim sahibi hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum