Merhabalar hesabımız var Duo faktörü geçiyoruz kurucuya düşmüş hesap maile kod yolluyorum hep aynı kod geliyor kodu girşypruz girdiğimiz ekranda kalıyoruz hiç bişey yazmıyor lütfen bi kaç dakika sonra dene felanda yazmıyor ücretli ücretsiz yardımcı olacak var mı ? İletişim