velmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://enkolaysms.com/ Bedavadan biraz pahalı (ONAY GELMEZ İSE PARANIZ İADE)

Konu
daha önce denedik hocam iade olayı güzel ama 50 kere uğraşmak istemiyoruz dediğim gibi.