dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle r10 olarak haziran ayında güzel bir kamp yapsak istanbul şile tarafinda ne dersiniz ?
böyle birşeye gelirmisiniz. daha çok ben r10düşüncesini merak ediyorum mayisin sonunda ben kamp sezonu açiyorum artik 2-3 haftada bir kamp'dayim
Sahil Kamp İstanbul var en iyisi orası olur bence. Diğer türlü full doğa gelmeyebilir herkese.
Dediğim yerde deniz de var, büfede her şeye müsait yani.