tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese iyi forumlar. Avukat ve tecrübesi olan arkadaşlarıma bir sorum olacak.
Yakın bir arkadaşıma kredi çektim. Kredi taksitlerini ödemediği için yatırım hesabımda bulunan hisselerin bir kısmını satıp kredi taksitlerini ödedim.
Ben yatırım hesabımda ki hisseleri satıp kredi taksiti ödediğim için, kişiye açtığım dava da sattığım hisse senetleri miktarı kadar tutarı talep edebilir miyim?
Bildiğim kadarı ile hayır. Çünkü kendi rızanız ile hisse senetlerini satıp ödemişsiniz.