Kazandığı parayı iyi değerlendirdi muhtemelen ki şu an pasif gelirlerle ilgileniyordur.
Yanlış hatırlamıyorsam yıllar önce Ankamall'da sadece imza için 400 bin almıştı. Yani çocuk prime döneminde paranın içinden geçti. Bir ahmaklık edip batırmadıysa, rahatlığını yaşıyordur.
Bir de hitap ettiği yaş kitlesi ağırlıkta çocuk olduğu için artık o kitleye hitap etmek istemiyor da olabilir. Yine de o kanalın potansiyelini kullanması gerekiyor boşa duruyor kanal.