Bir süre kendinizi çok meşgul edin hocam düşünecek zaman bile bırakmayın.
Ben kafam dagildiginda, bir konunun uzerinde gereginden fazla durdugumda -tabiri caizse kuruntu olarak adlandirilabilir-;
telefonumdan veya bilgisayarimdan ses kaydi acip konuyu rasyonel sekilde kendime anlatiyorum.
Bu bana gayet iyi geliyor. Denemeni tavsiye ederim.
Ben bu tarz durumlarda bol bol dua okurum hocam, size de öneririm farklı dualar okuyun.
hepinize teşekkürler denemeye çalışıcam🙏🏻