Volkanabriyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir süre kendinizi çok meşgul edin hocam düşünecek zaman bile bırakmayın.
tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kafam dagildiginda, bir konunun uzerinde gereginden fazla durdugumda -tabiri caizse kuruntu olarak adlandirilabilir-;
telefonumdan veya bilgisayarimdan ses kaydi acip konuyu rasyonel sekilde kendime anlatiyorum.

Bu bana gayet iyi geliyor. Denemeni tavsiye ederim.
PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu tarz durumlarda bol bol dua okurum hocam, size de öneririm farklı dualar okuyun.

hepinize teşekkürler denemeye çalışıcam🙏🏻