Ben kafam dagildiginda, bir konunun uzerinde gereginden fazla durdugumda -tabiri caizse kuruntu olarak adlandirilabilir-;
telefonumdan veya bilgisayarimdan ses kaydi acip konuyu rasyonel sekilde kendime anlatiyorum.
Bu bana gayet iyi geliyor. Denemeni tavsiye ederim.