benimde esnaf arkadaşım sanal kumardan batıp dükkanı kapatmıştı. sizin arkadaşınız gibi şu kadar yatırdım para kazandım diye beni de kumarbaz yapmaya çalıştı. en son diğer esnaflardan açık hesap mal alıp dükkanı bırakıp kaçıp gitti. kumardan anlamam fakat filmlerden gördüğüm kadarıyla kumarhanede oynanan kumarda kağıt oynuyor, zar atıyor veya ortada birşey dönüyor numara gelirse kazanıyorsun.
peki cep telefonu uygulamasında, algoritmayla belirlenen sayılar, kutular, simgeler vs. ile nasıl kazanacaksın? yani sisteme para yatırıyorsun telefonda bir düğmeye basıyorsun ve "Kazandın" veya "Kaybettin" yazıyor. Neye göre, kime göre kazanıp kaybettiğin belli olmayan bir sistem. Kumarhanedeki kumarı masum göstermek veya yönlendirme amacıyla yazmıyorum ama sanal kumar resmen d**cılık