aliaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkas kullanıyorum 3 yıldır. Herşey iyi güzel problemsiz çalışıyor ama topladığımız binlerce müşteri datası ve yoruma rağmen bir sonraki dönemde çıkmayo düşünüyoruz. Sebebi 3 yıldır adam akıllı bir tema eklenmedi. 3 yıl önce neyse o. Uygulama mağazası aynı şekilde 1-2 yeni eklenen şey dışında 3 yıl önce neyse o. Adam akıllı bir tema istediğin zaman illaki minimum 50bin seviyelerinden başlayan fiyatla ajansa kendi özel temanı yaptırman gerekiyor.
Benzer durumları ikas için birçok konuda okudum hocam ama hepsinden ziyade postaki ekstra komisyon olayından dolayı tercih dışı olacak muhtemelen.