Bı ara Twitterda bı post gördüm amazondan kitap siparişi veriyorlardı okuyup geri iade ediyorlardı. Amazon kaldırdı tabi sistemi. Sürekli bir açık peşindeyiz sürekli kampanya vs sömürüp sonra niye bu haldeyiz diye söylenip duruyoruz hayırlısı bakalım.