Yakın bir arkadaşım kumar diye geçmesede benim gözümde farksız olan kaldıraçlı kripto para işlemlerine girmiş, 5 yıl önce o zamanın parasıyla 500k borçlanmış, (2 ev parası ve biz aylık 2-3k ya çalışıyorduk), tarif edemeyeceğim berbat günler geçirmiş, benim haberim olduğunda üzerinden baya geçmişti ama hala psikolojisi berbattı (askerdeydim) olabildiğince manevi destek oldum ama şans mı diyim nasip mi diyim covidden sonra enflasyon patladı 2 ev eden borç miktarı çeyrek etmiyor, maaşlarda belli bi oranda arttığı için nasip oldu ödedi. Allah sana da yardımcı olsun. Hırs yapıp kaybettiklerimi alacam demezsen kurtulursun.