Ben kumar sayesinde 50 bin lira borcu tek gecede bitirdim, o gece keyfine 150 bin geri yatırdım ve battım. Bu iki cümleyi tekrar tekrar hatırlatıyorum kendime, çok iyi hatırlıyorum Austuria Wien maçıydı son maç 50 bin çektim borçları kapattım, 2 saat keyiften 1 paket sigara içtim. Sonra işte şimdi başlıyorum deyip, 150 bin ziraatten kredi çektim. S*gar Rush, Sw33t B0nanza, Zeus H4des, ve Krakerde 100 bin yedikten sonra, Bl4ck Jack'e geçip 50 bini 150 yapmaya çalıştım kendime hakim olamayıp 5 pot 8 er bin bastım. İlk elden herif AS ve 9 açtı benim ellerde 14,15ti patladım. Kalan parayı da da tek tur dedeye attım 3 verdi, üçü de sürpriz ms0larla gece maçlarına oynadım sabah saat 5 e kadar maçları izledim ve tek maçtan yattım. Akıllandım mı zannettiniz? Tabi ki hayır, tek maçla 250 bin kaçırınca 15 bine altını bozup 4 tane ms0 yeni kupon yaptım sabahına, o da 4/0 çekti tövbe ettim. İşin özü geçmiş olsun hocam, ben uzun süredir oynamıyorum namaza niyaza yönelmenizi tavsiye ediyorum. Belki yeri değil ama harama giden para kolay unutulur. GEÇMİŞ OLSUN.