Yazıyı birazdan okuyacağım. Kumar pişmanlıktır oynamayın,oynatmayın. Yıllardır kumar oynayan tanıdığım var elde var 0. Ben de geçmişte iddaa oynadım kazandıysam da 2 gün sonra geri kaybettim büyük pişmanlıktır kumar size bir şey kazandırmaz, çok şey götürür. Para gider tekrar gelir ama psikoloji,huzur bunlar da elbette geri geliyor ama zaman alıyor. Uzun lafın kısası ben kumar oynayıpta kazandığını geri vermeyen, uzun vadede mutlu,sağlıklı,huzurlu olan kimseyi ne gördüm ne duydum. Oynamayın,oynatmayın