Aynı senin gibi bir arkadaşım vardı, hastanelik ettim bir daha oynamadı. Dayaktan korktuğu için değil ama o gün ona reset gibi birşey oldu, eğer bir daha oynarsan abinin yapmasını tavsiye ederim.
Rabbim yardımcın olsun zor sınav, inançlıysan o haram lokmayı ananın babanın boğazından nasıl geçireceğini düşün. İnançlı değilsen o konu biraz sakat atış serbest olduğu için