Hepsini okudum. Dışarıdan bakınca üzücü bir durum. Kumara bulaşanların zekasını mantığını nasıl bir köşeye bıraktığını anlayamıyorum. Namaz kılmaya başlamanızı ve kuranı kerimin mealini okumanızı tavsiye ederim. İnanın size iyi gelecektir.