Hocam içtenliğin çok değerli, bu kadar açık yazman büyük cesaret. Kumar zor bir illet ama sen farkındasın, bu bile başarmanın yarısı. Her düşüş kalkışa vesiledir. Unutma, yalnız değilsin.ALLAHhep senin yanında hocam.