Geçmiş olsun çobanlık yapabiliyorsan git onu yap akıllı telefon kesinlikle kullanma seni mahveden en büyük etmen akilli telefon olmuş bence . şimdi bıraktım diye yazıyorsun eyw da şimdi sana inanmak da zor yukarda onca kişiyi kandırmıssın hiç bir zaman iddaacılara inanmamayı öğrendim
Değişim için daha fazlasını yapman lazım öyle uzun uzun yazmakla bu gerçekleri anlatmakla da olmuyor bakalım akıllı telefonu eline almadan 2 ay dayanabilecek mısın hadi hodri meydan sonra tövbeni istediğin yere yazarsın