neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumu bu kadar düşünüyorsanız neden premium üyelik alıp destek olmuyorsunuz?
Forumu düşündüğümü söylemedim. Forumun tavrının normal olduğunu söyledim. İkisi farklı şey.

Mesela sigara içmeyi de tavsiye etmiyorum kimseye ama günde 2 paket içiyorum.