Sağlık bakanlığı böyle şeyler için ne zaman uyanacak çok merak ediyorum. Ya bu aptal olay esnasında mide fesadı geçirse yada nefesini toparlayamayıp oracıkta ölüverse falan.. Devlet refleksi farklı sanırım ille birşey olacak