Merhabalar,
Yıllardır r10 da sakince işlem yapıyorum ve uzun süre boyunca açık duran konum, bozdurma kuralları ile ilgili yeni getirilen "güven için 1 yıllık paralı üyelik" şartı sonucu kapatıldı. Şimdi sorum şu;
Bir yıllık üyeliği 15 bin TL civarı bir bedelle satın alan biri mı, yoksa yıllardır forumda işlem yapıp onlarca olumlu ticaret puanına sahip olup tek bir olumsuz durum yaşamamış biri mi daha güvenilir?

Yaptığımız işlemlerin sadece bir tanesi bile 15 bin TL yi çoğu zaman geçiyorken, dolan-dırıcılık yapmak isteyen biri pekâlâ 15 bin TL üyelik yapıp yüz binlerce TL dolan-dırıcılık yapamaz mı?

Bu kuralın kazananı kim? R10 mu yoksa r10 kullanıcıları mı?