Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Tokatlı olarak söylüyorum ki yenir ama yendikten sonra o tuvaletten çıkamaz, 10 gün midenizi elinize alırsınız yemek yiyemez hale gelirsiniz.

Yeme anı da işkence gibi geçer. Serçe parmağı kıvamında olanlar rahat yenir ama öyle büyük sarımlar yenmez. Buna da yaprağın ve iç malzemenin kalitesi önemli.
Hocam 10 gün mideyi bozup 700-1 Milyon tl para etcek arabayı kazanmaya değmez mi