Bir Tokatlı olarak söylüyorum ki yenir ama yendikten sonra o tuvaletten çıkamaz, 10 gün midenizi elinize alırsınız yemek yiyemez hale gelirsiniz.

Yeme anı da işkence gibi geçer. Serçe parmağı kıvamında olanlar rahat yenir ama öyle büyük sarımlar yenmez. Buna da yaprağın ve iç malzemenin kalitesi önemli.