telefoncu 600tl demişti hocam ekrana.. çok önemli telefon değil bizim telefon,eskide kaldığı için
dokunmatik ön panel değişimi içindir o fiyat. orjinal ekran gibi olmuyor zamanla pixel yanması, dokunmatikte problemler vs olabiliyor. bir nevi haklısınız ekranı kırık bir samsung, iphone vb olsaydı rahat satardınız fakat o haliyle yedek parça içindir, yedek telefon içindir müşteri zor çıkar.