Arkadaşlar 6 günü geçti kayıp kedimizi hala bulamadık evdekiler arıyor ben uzaktan sadece binanın dışındaki kameralara bakıyorum dedektif gibi oldum 6 gündür ne yaptığımı nasıl çalıştığımı bilmiyorum hiç kedisini kaybedip günler sonra bulan oldumu acaba bilgi alabilir miyim?