Merhaba, malum Türkiye fiyatları çok pahalı.

Avrupa ülkelerinden birine gideceğim EU olacak yani cihaz, yanımda telefonu getirebilir miyim ? EU cihazlarında bir fiziksel bir esim özelliği var mı ?

Hangi avrupa ülkesinde iphone daha ucuz, 4 ay fiziksel 4 ay e-sim şeklinde kullanabilir miyim?