BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam akıcılık çok kötü bilginiz olsun ekran 60 hz, 2 ay bile katlanamayıp sattım
Hocama katılıyorum biraz daha para koyup ip 16 veya ip 16 promax bakabilirsiniz hocam