BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam akıcılık çok kötü bilginiz olsun ekran 60 hz, 2 ay bile katlanamayıp sattım
anladım teşekkür ederim hocamda fiyat olarak uygun mudur sizce