Arkadaşlar merhaba,
Ücretli sürüm CapCut kullanıyorum. Üç gün önce yüklediğim bir videoda müzigin telif hakkı sahibine kazanctan pay verileceği şeklinde uyarı aldım.
Kanva'da ücretli kullanımda sistemdeki her müzigin kullanım hakkına da sahip oluyoruz. CapCut'da telif konusu farklı mı acaba? Video yaparken ille de telifsiz müzik mi kullanmalıyız?