Envicti ile Güvenle Barın
Hocam domain ücreti 300-500 tl gibi bir şey. Korkmayın 300-500 tl için hiçbir savcı veya hakim duruşma kararı vermez. Verse bile size ceza vereceğini sanmıyorum çünkü adama mesaj atıp özür dilemişsiniz. *********** olduğunuzu düşündürecek hiçbir şey yok. 1-2 gün iş gecikti diye kimse *********** sıfatı alamaz.
Yine de başınız ağrısın istemiyorsanız o kişiye ücret iadesi için iban iletmesi gerektiğini belirtin. En azından mahkemeye verse bile iade ettiğiniz için hiçbir şekilde sorun yaşamazsınız.