Hocam geçmiş olsun, elbette kimse böyle birşey yaşansın istemez. Ksrşı taraf da madur olmuştur doğrudur. Ama düşün cenaze gibi durumlarda bazen zamanında gitmeyebiliyor. Sen telafi yolunu açtıysan karşı tarafında çok büyük bir kaybı yok ise bu gecikmede. İşler kötüye gitmeden uzlaşı sağlanmalı. He olmadı gitti şikayetçi oldu. Aynı buraya yazdıgın gibi savcılıkta da durumu anlatırsın.