Konu
Gece gece *********** oldum, yarın sabah savcılığa gidecek...
12-05-2025, 00:40:58
#5
doox
gece gece kahkaha attım hocam, siz sadece alan adı için ödeme almışsınız ve alan adını da satın almışsınız, eee tam olarak dolandırıcılık burada nerede? gecikme mi? güldürmesin insanı, dolandırıcılık böyle bir şey değil.