Merhabalar. Forumda devamlı denk geliyorum "şu kadar script şu kadar TL" konularına. Bu "script" dediğimiz şey tam olarak nedir, beni bilgilendirir misiniz? Nerdeyse 5 yıldır falan internetten aldığım hazır temalara bir admin paneli bağlayıp sitedeki en ufak harfi bile oradan düzenleyebileceği bir sistem yapıyorum. Script dediğimiz şey bu mu? Aydınlatırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.