Hocam gözlemlediğim kadarı ile desibel çok kısık, şarkının hızında oynama ve sesi boğuklaştırma gibi işlemler uygulanmış gibi. Shazam uygulamasında videoyu dinlettirdiğimde de parçayı bulamıyor. Anladığım kadarı ile burada desibel yüzünden algılamıyor. Tabi bu bir tez deneyebilirsiniz.
hocam teknik bilğim olmadığın dan beceremiyorum videolar dan denedim sesle müziği ayırmayı onuda beceremedim.