Hiç kimse net birşey söyleyemez.
Sizin yaptığınız işin karlılığı yüksekse tek işten yıllık parasını çıkarırsın.
Ama düşükse anca 3-5 çıkarırsın. Ben neden plus değilim söyleyeyim.
Hem çok karlı değil ekstra getirisi yok. Hem de yarım saatte bir bakamam zaten yoğunuz. Daha rekabette olduğu için diğer üyelikler yetersiz kalıyor. Kısacası kendime göre yol çizip alıyorum.
Siz de işinize sektörünize ve karlılığınıza göre bunu tespit etmelisiniz.