baldhart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi hesabım var ekstra hesap açtırmama gerek yok hocam. Ekstra yöntemler içinde para ödememe gerek yok sonuç olarak sistemler sizin değil bilgi paylaştıkça güzeldir. Ücretli bir yöntem aramıyorum.

yanlız sistem bana ait uygulamam mevcut