Merhaba hocamlar bu gün bir arkadaşımla konuşurken kendisi anlattı biraz araştırdım ancak herhangi bir çözüme varamadım. Kendi hesabından bir başka arkadaşına para gönderiyormuş ve bu gün babası bunu öğrendiğini söylemiş. Kendisi reşit bir birey. Bankalar bu bilgileri aile üyeleri ile paylaşıyor mu ? Paylaşıyorsa bu kvkk ihlali değil mi ?