bende dağ bisikleti var. bir de alba'nın önden motorlu dönüşüm kitini taktım. eski piskü bir bisikletti benimkisi. tamizledim, boyadım adam ettim. tadından yenmiyor. feneryolu-pendik arası benimdir. istediğin yere gidiyor. dönüşte yorulurmuyum derdi yok çünkü motoru var.
şiddetle tavsiye ederim.
hah.. bir de kamera aldım. onu da takıcam bisiklete. bakarsın canlı yayın açarım