FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende dağ bisikleti var. bir de alba'nın önden motorlu dönüşüm kitini taktım. eski piskü bir bisikletti benimkisi. tamizledim, boyadım adam ettim. tadından yenmiyor. feneryolu-pendik arası benimdir. istediğin yere gidiyor. dönüşte yorulurmuyum derdi yok çünkü motoru var.

şiddetle tavsiye ederim.

hah.. bir de kamera aldım. onu da takıcam bisiklete. bakarsın canlı yayın açarım