Bende dini ticaret döktükleri için kurbanımı bağışlıyorum. Gecen sene Kurban payları 20 binlira idi. Kurbanı kessek kemikli kemiksiz 30 kilo et verecekler hesaplıyorum 1000 tl ye geliyor et neden derseniz zaten yarısı kemik. ee kasapta 500 tl et. kasaptan alsam etin en iyi yerinden bana adam o paraya 40 kilo et veriyor. Şimdi birisi çıkar. Pay ile kessen daha garantili. orası öylede. Göz göre görede dini kullanarak yolunmanın anlamı yok.