2 aydır kullanıyorum çok memnunum çayı demlerken belirli bir sıcaklıkta ve damlama yöntemi ile otomatik demliyor. Ee haliyle çayı haşlamıyor tadıda güzel oluyor. Birde bunun bluetoohtlu olanı var dilerseniz ondan da alırsınız

https://www.karaca.com/urun/karaca-c...i-black-chrome