Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
woocommerce eklentilerinde açık bulunan ve 2 satır kod eklemeyip önemsemeyip düzeltmeyen weepayi kullanmanızı önermem hocam ama şirket istemeyen pek pos kalmadı artık, shopier var sanırım hala
Kendi yazılımımda kullanıyorum sıkıntı yok shopierden 100 kat daha iyi