selamlar. ilk etapta şirket kurma gerekliliği olmayan, alınan ödemeleri düzenli aralıklarla değil de belirli bir miktarın üstüne gelince yada hesap bakiyesinde biriktirip çekebileceğim, Türkiye de kartla ödeme almada sorun çıkarmayan ödeme altyapısı öneriniz var mıdır? satılacak ürünler sanal ürün, kargo vs. mavzusu olmasına gerek yok